Hej igen!

Det var ett tag sen, men nu kommer här eran favoritmysgubbe tillbaka, med en stor latjolajbanlåda, full med konstiga funderingar och tilltugg!

Det var ett tag sen sist. Skolan har helt enkelt hindrat mig från att mblogga, och mellan läxor och lektioner måste man hinna äta, bajsa, sova ochb spela Starcraft 2. Idag blir det en kortis igen.
Jag har nämligen filat på (en jäkligt skitdålig) låt, som heter
Robot.. Detta, lilla verk kan man säga är en kärlekshyllning till min läsare (alltså jag) och jag vill tacka alla som gjort låten möjlig (jag igen!).
Och om någon undrar, så har jag en melodi till låten. Jag är bara så dålih på att skriva noter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0