Odjuret are here baby!

Ah! Äntligen så har man fått tid att göra den där bloggen man så länge planerat! Välkommen till den nördigaste bloggen som någonsin skapats! Jag ska försöka att inte använda för många oförståeliga nördord, och jag kommer i bloggen inte använda oförståeligt l33t språk, vilket jag omber mina läsare att också göra. Jag själv är en nördig tonårskille med taskigt socalliv och stolt pogotriber och zelda timeline splittist. I den här bloggen kommer jag skriva om det jag gillar, spel (som jag för övrigt suger på) film, böcker och tv-serier, Harry Potter, Warcraft, Hellboy, RWJ och Dan 3.0. Ibland kommer jag även lägga in extremt knarkade utlägg om flygande spaghettimonster, mjukglass och tomtar, men det beror på att jag är trött då, vilket jag ofta är, så ha överseende.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag hinner skriva, men jag ska försöka så ofta jag kan. Tills dess:

ODJURET ARE HERE BABY, AND HE`S GONNA RIP YOUR FACE WITH TOTAL AWESOMENESS!


Och kom ihåg, go vänner: THE CAKE IS A LIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0